10 ok ami miatt nem tudsz lefogyni

Manapság az egyik leggyakoribb kérdés: miért nem tudok fogyni, akárhogyan is próbálkozom? Itt van egy lista a lehetséges okokról!

1. Többet eszel, mint gondolnád

Előfordulhat, hogy észre sem veszed, mennyit eszel. Hiába étkezel egészségesen, és mozogsz is mellé, nehéz fogynod. Ez amiatt lehet, hogy egyszerűen túl sokat eszel.

Ahhoz, hogy megtudd, ez igaz-e a te esetedben, használj egy telefonos applikációt, ami számon tartja, mit eszel. Ma már rengeteg van ezekből!

2. Nem eszel elég fehérjét

A fehérje nagyon fontos szervezetünknek, és a fogyásban is nagy szerepet játszik, mivel a fehérjék korlátozzák az éhségérzetet.

Ha úgy érzed, problémád van az éhségérzeted kordában tartásával, próbálj nagyobb mennyiségű fehérjét tartalmazó étrendet kialakítani magadnak (például halfélékből, fehér húsokból, hüvelyesekből, stb.)

3. Nem mozogsz eleget

A mozgással izmosodhatsz és zsírt égethetsz el. 

Ha nem tudod, hogyan kezdj neki, látogasd meg online edzőtermünket és próbáld ki az L-Carnitine Pure 1000 termékünket, amivel gyorsabban érhetsz el eredményeket!

4. Nem alszol eleget

Kutatások kimutatták, hogy a kialvatlanság jelentősen hozzájárulhat a súlygyarapodáshoz. A kialvatlanság akár 55%-kalis növelheti az elhízás esélyét felnőttek körében*.

Ahhoz, hogy jobban aludj, és közben kalóriákat égess el, próbáld ki a NightBurn EXTREME termékünket! 

5. Nem iszol eleget

Kutatások kimutatták, hogyha többet iszunk akár 24-30%-kal is fokozhatjuk a kalóriák elégetését másfél órás időtartarma*. Emellett az ivás csökkenti az éhségérzetet, és hozzájárulhat ahhoz, hogy kevesebbet együnk a nap folyamán.

Ha úgy érzed, nem iszol eleget, akkor az WaterOut EXTREME a segítségedre lehet!

6. Túl stresszes vagy

A kortizol - a stresszhormon - közvetlenül kapcsolódik a zsírraktározáshoz. A University College London kutatása kimutatta, hogy azok, akiknek a kortizolszintjük magasabb, nagyobbak az átmérőik és a BMI-jük.

7. Túl sok kalóriát viszel be az italokkal

A cukros italok elkerülésével nagyban csökkentheted a kalóriabevitelt.

A magas cukortartalmú italok, úgy mint a cukros ételek, hozzájárulnak a nagymennyiségű dopamin termelődéséhez. A túl magas dopaminszint pedig egészségügyi problémákhoz is vezethet, és táplálkozásunkra is kihat.

8. Lassú az anyagcseréd

Minél gyorsabb az anyagcseréd, annál több kalóriát égethetsz el, így pedig a fogyás is könnyebb. Ezen kívül energikusabb és élénkebb leszel.

9. Holtponthoz érkeztél

Ha holtponthoz érkeztél, ez azt jelenti, hogy valamin változtatnod kell. Ezek a tippek segíthetnek neked: próbáld meg csökkenteni a stresszt az életedben; mozogj többet, ha eddig ezt nem tetted meg; egyél több fehérjét; próbáld felgyorsítani anyagcseréd; mondj le a cukros italokról; aludj többet.

De bármit is teszel, ne add fel!

10. Türelmesebbnek kellene lenned

Mindenki fogyókúrája más. Van, akinek gyorsabban megy, van, akinek lassabban. De a megfelelő szokásokkal, egy kiegyensúlyozott étrend betartásával, rendszeres testmozgással, és a hozzád illő termékekkel hatékonyan fogyhatsz!

A kifizetődő eredményekért próbáld ki a SlimJoy MegaPack csomagját!

*Források

Termékek az Ön számára

ÁTFOGÓ MEGOLDÁS
-56%
Különleges Ár 7 590 Ft Normál ár 17 190 Ft
Termék megtekintése
ÁTFOGÓ MEGOLDÁS
-60%
Különleges Ár 13 590 Ft Normál ár 33 760 Ft
Termék megtekintése